Roadtrip 2018 Polen & Belarus: 5 t/m 25 augustus

4 augustus 2018 - Zuiderburen, Nederland

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

Deze reis zal ons terug brengen naar de plek waar het voor ons tweeën begon! We gaan naar Miežiškiai, het Litouwse dorp waar Gabriele en ik elkaar in 2011 ontmoet hebben. Gabriele is onlangs tante geworden, dus een goede gelegenheid om een vakantie en een familiebezoek te combineren. Gabriele haar familie weet niet dat we komen, dus dat wordt een grote verrassing. Wat ook nog een verrassing is is via welke route, landen en steden we naar Litouwen gaan. Uiteraard weet ik dit wel, maar de afgelopen maanden heb ik dit geheim weten te houden voor Gabriele.  Er moest voor deze bijzondere reis veel geregeld worden, zoals het boeken van een gids en het aanvragen van visa. Gelukkig is het allemaal op tijd gelukt!

Morgen beginnen we aan een nieuw avontuur!